isabelljungkvist.blogg.se

En blogg där jag skriver mina skolarbeten inom Bild och Form. Hope you like it!

IDUNS ÄPPLEN

Kategori: Allmänt

Jag gjorde en research på min artikel. Det är tankarna jag har kring vad den handlar om och hur bilden till artikeln kommer att se ut. 
 
Artikeln handlar grundligt om att en forskaren Alex Miller, bosatt i Los Angeles har uppfinnit en mirakel tablett. Att människor slipper sprutor och krämer för att se ung ut.
Det är en väldigt hög prosent i Los Angeles som använder botox och silikon i kroppen och ansikte.
Alex tillverkade tabletten i guld färg så det skulle se exklusivt ut, i kapsel form, det kanske lockar till sig lite mer.
 
Collaget visar Hollywood/Los Angeles där ansiktslyft och behandlingar är som störst.
Guld Tabletten som Forskaren har skapat, en tjej som tar injektion i ansiktet och skådespelaren Lily Collins som visar sitt beauty, som inte har några injektioner.
 
Min bild till artikeln kommer ungefär innehålla palmer, tabletter och ett vackert ansikte.
Lägger upp bild när den är klar. :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: